Whitman University, tome 1: Broken at Love

Description ajoutée par risaj2000 2014-11-08T12:45:06+01:00

When a knee injury ends twenty-year-old Quinn Rowland’s pro tennis career, he’s not only dumped by his hot Russian girlfriend but ordered to attend college by his disinterested billionaire father. A rich kid who’s not used to being disappointed by life, Quinn and his sociopathic half-brother Sebastian create a frat house game intended to treat girls how they see them—as simple game pieces to be manipulated for their pleasure.

College sophomore Emilie Swanson knows Quinn’s reputation—after all, he did send one of her sorority sisters into therapy earlier in the semester—but the game and his charm bring them closer together and soon she starts to believe there’s more to Quinn than people think.

But what if the more is something darker than a game of toying with emotions and breaking hearts?

Quinn and Emilie might be falling for each other, but there are secrets he’s not ready to tell—and lifestyle changes he’s reluctant to make. She willingly stepped on the court, but if Emilie finds out she started out as nothing as a pawn in Quinn and Sebastian’s twisted game, she might never forgive him.

To his surprise, Quinn finds that he might finally care about someone more than he cares about himself…even if that means letting Emilie walk away for good.

Très bon premier tome, je le recommande, je vais de ce pas lire le second...

Ce livre est à la fois agréable et tiré par les cheveux ! Enfin les personnages principaux càd Quinn et Emily sont super ! Leur moment ensemble dans le livre sont geniaux ! Le seul truc qui m'a dérangée c'est le frère de Quinn qui est juste fondamentalement mauvais, j'ai du mal à croire à des personnages mauvais sans explication.

Bref c'est à lire ! C'est simple et gentil !

Whitman University, tome 1: Broken at Love

• USA : 2013-03-08 (English)