Passé obscur

Description ajoutée par Underworld 2018-03-05T23:41:11+01:00

Pour oublier un passé douloureux et reconstruire sa vie, Lane Chandler s'est jetée corps et âme dans la fondation de The Private Concierge, une société de services très prisée par les célébrités de Los Angeles. Mais au sommet de la gloire, elle est soudainement éclaboussée par le scandale : l'un de ses clients est retrouvé mort dans des circonstances suspectes. Encore sous le choc de cette nouvelle, elle découvre avec horreur et stupéfaction qu'un deuxième client, puis un troisième et un quatrième, sont à leur tour impliqués dans des affaires scandaleuses. Prête à tout pour sauver sa réputation et celle de son entreprise, Lane fait courageusement face à ceux qui la montrent du doigt. En particulier Rick Bayless, un ancien officier de la police obstiné et charismatique qui connaît son passé obscur et honteux. Un passé dont elle avait cru être délivrée et qui la poursuit impitoyablement.

Description en VO :

L.A.'s rich and powerful rely on Lane Chandler's company, The Private Concierge, to anticipate their every whim -- and to guarantee unparalleled discretion. But then one of Lane's celebrity patrons is found murdered in the most undignified manner imaginable. In rapid succession, three other prominent clients become embroiled in separate scandals, thanks to what looks like a security breach of TPC's communications systems. As word gets out, clients drop Lane like last week's gossip.

* * *

L.A.'s rich and powerful rely on Lane Chandler's company, The Private Concierge, to anticipate their every whim...and to guarantee unparalleled discretion. But then one of Lane's celebrity patrons is found murdered in the most undignified manner imaginable. In rapid succession, three other prominent clients become embroiled in separate scandals, thanks to what looks like a security breach of TPC's communications systems.

As word gets out, clients drop Lane like last week's gossip. She's bent on keeping TPC's name out of the papers, but when former police officer Rick Bayless starts nosing around, she has more to worry about than bad PR. Rick knows about Lane's shadowy past, and he's certain she's hiding new secrets. With no other options, Lane must face a dangerous conspirator who knows more about her every move than she does.

* * *

When one of her high-profile clients is murdered and a security breach occurs, Jillian Easton, whose company caters to the whims of the rich and powerful, starts losing business and must place her trust in a former police officer who knows all about her shadowy past.

Passé obscur

• France : 2010-01-01 - Poche (Français)
  • USA : 2008-10-01 - Poche (English)

Alexdes l'ajoute dans sa biblio or
2020-07-26T21:31:41+02:00

• The Private Concierge - Anglais