Crossbreed, Tome 1 : Keystone

Description ajoutée par Mimi123 2017-07-10T12:48:31+02:00

When the road forks, how do you know which path is the right one?

Raven Black hunts evildoers for fun, but her vigilante justice isn’t the only reason she’s hiding from the law. Half Vampire, half Mage, she’s spent years living as a rogue to stay alive. When a Russian Shifter offers her a job in his covert organization hunting outlaws, dignity and a respectful career are finally within her grasp. The catch? Her new partner is Christian Poe - a smug, handsome Vampire whom she’d rather stake than go on a stakeout with.

They're hot on the trail of a human killer who will stop at nothing to get what he wants. One misstep during her probationary period could jeopardize Raven’s chance at redemption, and her partner would love nothing more than to see her fail. Will Raven find the courage to succeed, or will she give in to her dark nature?

Dark secrets, unexpected twists, and a blurred line between good and evil will keep you on the edge of your seat in this urban fantasy romance series.

Commentaire ajouté par deeKi 2018-07-23T17:01:59+02:00

(VO) Ce n’est pas une mauvais fantasy urbaine mais quelques longueurs parfois où on déconnecte un peu trop facilement. J’ai déjà ressenti quelques chose du genre sur une autre série de l’auteur « Mageri » et je n’avais pas fini le premier tome tellement je m’ennuyais. Quant à « Seven », cette série là est passée mais c’est vraiment qu’une question de goût...

Raven est une héroïne au potentiel intéressant, comme c est un tome d’introduction, on survole un peu tous les personnages et on est sur notre faim à la fin. L’histoire n’est pas une nouveauté non plus, pas de vrai surprise c’est juste l’idée de découvrir plus sur chaque personnage qui me donnerait envie de lire la suite et non la promesse de futurs missions de cette bande chasseurs de hors-la-loi.

woww l'ajoute dans sa biblio or
2018-08-07T13:02:51+02:00
Mimi123 l'ajoute dans sa biblio or