Breaking Free, Tome 1 : Voyage of the Defiance

Description ajoutée par AMETHYST 2020-08-16T15:01:35+02:00

An act of defiance that will either kill her or change her life forever…

Sixteen year old Makayla Summerlin enjoyed one thing in her crazy, messed-up existence: hanging with her friends at school. Her life is uprooted when she suddenly finds herself forced to live with the grandfather she barely remembers.

One act of defiance will change her life forever when she sets sail in her grandfather’s old sailboat after she has trouble adjusting to her new home. On a journey that will challenge everything she has ever believed about herself, Makayla must overcome her fears if she, and a surprising stowaway, are to survive.

Classement en biblio

Breaking Free, Tome 1 : Voyage of the Defiance

• USA : 2015-10-06 (English)

• Voyage of the Defiance (Breaking Free #1) - Anglais