Dream Team, Tome 2 : Dream Chaser

Description ajoutée par Bombgirl 2022-09-04T10:38:24+02:00

Ryn Jansen has no interest in taking a risk on Boone Sadler. Thanks to a long list of men who've done nothing but let her down, Ryn vows to stay far away from the caring, protective commando. And when Boone confronts Ryn with evidence that her loved ones are conning her, Ryn is less than thrilled —with her family and Boone. But even as Boone proves he's the kind of guy to meet her every need, she doesn't trust him to stay when life gets hard ...

Boone Sadler's never been one to back down from a challenge. He's determined to show the funny, sexy Ryn that the irresistible connection between them is worth exploring. But caring for Ryn's heart and body becomes a matter of life and death when Ryn's beloved niece and nephew are put in danger and dirty cops begin gunning for Ryn. Soon Boone realizes their romance is in danger of more than heartbreak —and to have any future together, they'll have to put their trust in each other.

Commentaire ajouté par iarld 2023-09-02T20:39:13+02:00

Waou ce tome est vraiment hot et pourtant je ne suis pas réellement fan de la littérature BDSM . C'est certainement parce que sadisme et masochisme ne font pas parti de l'équation dans cette relation . D'autre part , j'ai beaucoup apprécié Ryn et Boone .

elylie l'ajoute dans sa biblio or
2022-10-05T23:10:22+02:00