Mr. Wrong Number, Tome 1

Description ajoutée par Auriri5 2021-12-15T12:19:31+01:00

Things get textual when a steamy message from a random wrong number turns into a thrilling anonymous relationship in this hilarious rom-com by Lynn Painter.

Bad luck has always followed Olivia Marshall...or maybe she's just the screw-up her family thinks she is. But when a "What are you wearing?" text from a random wrong number turns into the hottest, most entertaining—albeit anonymous—relationship of her life, she thinks things might be on the upswing....

Colin Beck has always considered Olivia his best friend's annoying little sister, but when she moves in with them after one of her worst runs of luck, he realizes she's turned into an altogether different and sexier distraction. He's sure he can keep his distance, until the moment he discovers she's the irresistible Miss Misdial he's been sort of sexting for weeks—and now he has to decide whether to turn the heat up or ghost her before things get messy.

Extrait ajouté par Eme18 2022-11-04T16:40:33+01:00

« So tell me exactly what you’re wearing.

A pervy wrong number? I wiped my nose and typed: Your mom’s wedding dress and her favorite thong.

No more than five seconds went by before Mr. Wrong Number texted: Um, what?

I texted: Seriously, babe, I thought you’d think it’s hot. »

Extrait de

Mr. Wrong Number

Lynn Painter

Ce contenu est peut-être protégé par des droits d’auteur.

Commentaire ajouté par Eme18 2022-10-16T19:21:45+02:00

Lu en VO

J'ai bien aimé, ROM-COM sympa à lire.

J'ai un peu décroché à certain moment car quelques chapitres sont très longs.

Olivia m'a énerver vers la fin.

Une première partie de livre addictive, drôle et légère mais une seconde partie où Olivia n'a cessé de m'agacer et que j'ai trouvé beaucoup trop longue. Dommage.

Cela reste un roman popcorn, léger et agréable pour passer un bon moment. On retrouve le trope meilleur ami de son frère, proximité.

Commentaire ajouté par Dwenya 2022-04-18T19:45:43+02:00

L'histoire était cool, sans prise de tête.