Holiday Masked Men, Tome 1 : Scream For Us

Description ajoutée par GoJunPyo 2021-10-15T21:10:01+02:00

After wandering into an alluring Halloween party that is said to go down in history, Quinn finds herself captivated by three masked men. As she immerses herself in a night of both pleasure and pain, she finally has the perfect opportunity to bring her darkest fantasies to life.

Or death.

This is a Dark Romance/Suspense, Reverse Harem Novella. Scream For Us contains mature and graphic content that is not suitable for all audiences. Trigger warnings include: graphic sexually explicit scenes, physical assault, attempted sexual assault, mentions of self harm/bullying, blood/gore, mask kink, breath play/choking, knife play, fire play, praise/degradation kink, and murder.

“There’s no escape, baby,” Ghost says, slamming into my ass, over and over.

“You fell into our trap,” Jason groans beside my ear, grazing his teeth on my shoulder. “We’re never letting you go.”

“Scream for us,” Ghost commands.

Novella plutôt bien développé malgré le fait que ça soit court. J'ai vraiment adoré du début à la fin, l'action démarre dès les premières pages. Les personnages sont juste ok, rien de bien particulier mais ça reste très addictif et la tension est bien présente tout au long de la lecture. Je l'ai terminer in one sitting car il n'y a pas un moment pour s'ennuyer donc je recommande si vous cherchez une lecture de nuit ( mais checkez tout de même les TWs ).

Novella sympathique à lire, l'histoire est rythmée donc on a pas un début qui traine. Perso j'aime bien le concept des psycho-tueur en amour donc pour un livre d'halloween c'était pile ce qu'il me fallait. Si je devais classer le type d'horreur que c'est, je dirais gore, c'est plus les descriptions graphiques des scènes de violence qui sont présente. Il y a aussi un harem inversé qui est assez bien développé pour le peu de pages qu'a le livre, on embarque assez vite dedans! Bref, je recommande !