Running Wild

Description ajoutée par MitsukiKiryu 2022-02-02T22:44:24+01:00

Veterinarian Marie Lehr knows unrequited love all too well after pining for her best friend, only to watch him marry another woman. It’s a mistake she will never make again, especially not when she can practically hear the clock ticking on her childbearing years.

The trouble is, she can’t seem to find anyone who appeals to her even a fraction as much as that burly bush pilot did. Competitive musher Tyler Brady certainly doesn’t, especially not after the heated altercation with the handsome but arrogant, spiteful man.

Or so she thinks.

While volunteering at the Iditarod Sled Dog Race, Marie discovers that first impressions may have been false, and her attraction to Tyler is very real. But his heart belongs to someone else, leaving him with nothing to offer but friendship. Marie’s been down this road before and knows how that ends. Yet, no matter how hard she works to keep from falling for Tyler, it seems she’s doomed to follow her own trail once again.

Extrait ajouté par Eileeen 2022-03-20T19:46:45+01:00

"There's a person out there for everyone..." he pats the door frame. "if we're lucky, maybe even two."

Commentaire ajouté par Eileeen 2022-03-20T19:44:20+01:00

Comme bien d'autres, j'ai détesté Marie dans les tomes précédents. Même au début de ma lecture de Running Wild, je ne l'appréciais pas, surtout que le livre commence avec elle qui repense à Jonah.

Mais, plus le récit avançait, plus j'ai commencé à développer un intérêt. Marie n'était plus qu'une femme amoureuse d'un homme déjà en couple, elle était humaine avec des soucis et une foule d'émotions. Elle est tellement plus et je ne souhaite que son bonheur désormais. Ce livre réussit parfaitement à transformer Marie, d'un antagoniste à un protagoniste.

Running Wild

• USA : 2022-01-22 (English)

Clem-4 l'ajoute dans sa biblio or
2022-03-06T21:23:33+01:00