Anita Blake, Tome 21.5 : Dancing

Description ajoutée par Gkone 2013-09-17T21:25:26+02:00

Vampire hunter Anita Blake leaps into uncharted territory in the all-new novella from #1 New York Times bestselling author Laurell K. Hamilton.

For most people, summer barbecues are nothing to be afraid of. But Anita isn’t exactly plain vanilla—and neither is her love life. So it takes a special kind of courage to attend a barbecue thrown by her friend Sergeant Zerbrowski. Walking into a backyard full of cops and their families with wereleopards Micah and Nathaniel both looking gorgeous on her arm won’t be easy, even with almost-four-year-old Matthew Vespucci to break the ice…

Anita is determined to have a good time with her family, just like everyone else. But it doesn’t take long for tensions to rise among the adults and kids. And Anita will learn that gossip and innuendo can be just as dangerous as anything the undead can throw at her…

Includes a preview of Affliction, the new Anita Blake, Vampire Hunter novel

Can you really rescue anyone, or anything, without rescuing a piece of yourself at the same time?

Cette nouvelle est focalisée sur le ménage à trois entre Micah, Nathaniel et Anita. On découvre une facette de leur trio un peu plus normal, l'histoire se déroule lors d'un barbecue organisé chez Zerbrowski, et par cette simple nouvelle, l'auteur nous dévoile une petite touche du quotidien d'Anita mais sans les méchants.

Petite histoire Cocasse avec anita .Nathaniel. Micah mais a lire avant tome 20

Ce petit tome intermédiaire est sympa et permet de patienter avant la sortie du tome suivant. Les sentiments ainsi que l'opinion de soi des personnages est examinée en profondeur ce qui nous permet de mieux les comprendre.

Envies

Une date de sortie en français est programmée ou cela va être comme le tome 20.5 beauty uniquement anglais?

Anita Blake, Tome 21.5 : Dancing

• USA : 2013-09-17 (English)

RadJk l'ajoute dans sa biblio or
2021-09-24T14:49:51+02:00

• Anita Blake, Vampire Hunter, Book 21.5 : Dancing - Anglais