Betrayal, Tome 2 : It Breaks Me

Description ajoutée par lilielaqueen 2023-12-21T21:06:52+01:00

Axel betrayed me.

As hard as I tried to keep him out of my heart, he broke through it like shattered glass. Even though my father didn't approve and our relationship would always be a secret, I didn't care. He was worth it...until he wasn't.

Six months have passed, and that's exactly how long it's taken me to get over what he's done. I never see him at my father's estate. My father never mentions him. Like he never existed at all, he's wiped from the face of the earth.

Until my father tells me he's going to stab Axel in the back and replace him with someone new. I know what a mistake that will be, but my warning falls on deaf ears.

We finally come face to face for the first time. His ingenious plan knocks my father off his feet and he takes the business for his own. If my father wants it back, it's going to come at a price. A price that he won't have to pay--but I will.

And that's to marry him.

« Mes parents et moi n'allions probablement jamais nous réconcilier, mais maintenant il n’y a plus aucune chance... à cause de vous »

Axel

Ce second tome envoie du lourd et pose les bases pour la suite et la fin de cette série incroyable!

On poursuit l’histoire de Scarlett & Axel, alternant la narration.

Si j’avais adoré le personnage d’Axel dans le 1er opus, avec ce tome ci, mon attachement pour ce personnage ne fait que se confirmer.

La plume est séduisante, surprenante, sexy, intrigante, érotique, angoissante,…

L’histoire est rapide, l’intrigue est addictive, le décor fait rêver aux douces vacances italiennes, le style utilisé est facile à traduire en français, (pour ceux et celles qui ont quelques notions).

J’ai hâte de découvrir le dernier tome qui sort bientoooot: le 22/04/2024

Entre amour et manipulation, qui aura le dernier mot?

Betrayal, Tome 2 : It Breaks Me

• USA : 2024-03-15 (English)