Olympus, Tome 6 : When he Dares

Description ajoutée par Eleoh 2024-01-08T23:16:48+01:00

Get painfully rejected by true mate. Check.

Join a website for shifters seeking an arranged mating. Check.

Schedule a meeting with a prospective match. Check.

Quinley Bevan doesn’t expect to get smacked in the face by intense sexual chemistry during the meeting, but Isaiah Hale—dark, masculine, rugged—sets off all her hormonal fireworks. More, as a dominant shifter, the enforcer pulls at her submissive nature and calls to her inner cat. Both his power and stabilizing strength are plain drugging.

Their agreement is pretty standard: If they don’t imprint on each other within two years, they’ll dissolve the mating. But with his cat holding back, danger lurking around corners, and her true mate making a reappearance, things might be more complicated than they bargained for.

When he first joined FindYourMatch.com, Isaiah wasn’t confident he’d be paired with someone who truly fit him. But he feels a kinship with Quinley. The healer stirs up his protective instincts and ticks his every box. He always envisioned that he’d mate a fellow dominant, but this submissive healer pulls him in like no other.

Still, he doesn’t expect to feel possessive of her so fast—she’s a relative stranger. But as soon as he puts the claiming brand on her neck, everything in him screams Mine.

His cat, though, doesn’t view her as its mate. The animal is still angry at being unable to have the female it was predestined to claim. But when Quinley’s own fated mate comes sniffing around and she becomes a target of their enemies, the cat is finally in agreement with Isaiah on one vital thing: Quinley belongs to them now, and they’ll never let her go.

Isaiah squeezed her hip. “Just so you know, I’m not good at slow dancing.”

“Oh, thank God.”

“What?”

“You’re just so amazing at everything that I was beginning to get a complex. It’s good to know there’s at least one thing you’re not great at.”

“Glad it pleases you,” he deadpanned.

Commentaire ajouté par Skrz 2024-04-26T09:00:16+02:00

Y a t'il une date de sortie prévue en version française ?

Commentaire ajouté par mjego 2024-03-20T19:48:42+01:00

Lu en anglais. Encore un nouveau tome réussi. J'ai déjà hâte d'être au suivant.

J'ai particulièrement apprécié que pour une fois ce ne soit pas un couple de 2 dominants. Ca varie par rapport aux autres livres des 3 sagas. En plus démarré leur histoire par un mariage arrangé est original.

J'étais très curieuse à l'annonce de cette sortie. Une romance via un site de rencontre ? Let's gooo

Isaiah n'est pas un personnage que l'on a pu voir souvent dans les précédents tomes, donc je ne savais pas à quoi m'attendre. Ba c'est un chou à la crème. Vraiment, il est à croquer 😭

Même chose pour Quinley, on la découvre dans ce tome, elle et son espèce de métamorphes, les chats à pieds noirs (je vous en supplie allez sur Google ils sont adorables 😭) et leur caractères bien trempés ! Quinley était si drôle avec son chat à rivaliser avec les chats de pallas et les gloutons. On a eu droit à tellement de scènes hilarantes, vraiment cette lecture 🔥🔥

Et par contre... ce petit teasing à la fin 👀

Est-ce que le prochain tome ne serait pas sur Elle ? 👀👀

Commentaire ajouté par mumu23 2023-09-28T14:48:42+02:00

précommande sur amazon annoncé pour le 08 mars 2024

Olympus, Tome 6 : When he Dares

• USA : 2024-03-08 - Poche (English)

mjego l'ajoute dans sa biblio or
2024-03-20T19:46:43+01:00

• When He Dares (The Olympus Pride #6) - Anglais